sobota, 31 grudnia 2016

76. Koniec roku

Witajcie w ostatnim dniu roku 2016!

Siedzę właśnie z mokrymi włosami i świeżo pomalowanymi paznokciami i zamiast marnować czas postanowiłam napisać post końcoworoczny. Mam kilka postanowień na rok 2017, zapiszę je tu dla potomności. Albo przynajmniej dla siebie, żeby za rok, o tej porze, sprawdzić czy udało mi się wszystko zrealizować.

Oto cele na rok 2017 (kolejność przypadkowa)


  • Częściej i lepiej pisać na blogu
  • Podszkolić się z języków obcych
  • Skończyć jakiś kurs
  • Dużo haftować
  • Przeczytać kilka (naście/dziesiąt) książek
  • Zadbać o zdrowie i sylwetkę
  • Używać balsamów do ciała (które stoją i się kurzą)
  • Kupować mniej, żeby nic nie wyrzucać
Ot kilka postanowień. Mam kilka planów co do funkcjonowania bloga, liczę, że wszystko pójdzie po mojej myśli.

Życzę Wszystkim, aby nadchodzący rok był jeszcze lepszy od poprzedniego i żeby spełniały się wszystkie marzenia!

Pozdrawiam
Cynthia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz