środa, 28 grudnia 2016

75. Trzecia rocznica

Witajcie!

Dokładnie trzy lata temu dodałam pierwszy wpis na tym blogu. Dzisiaj, po trzech latach znajduje się na nim łącznie 75 postów. Niewiele jak na taki okres, ale trzeba wziąć pod uwagę, że miałam rok i 10 miesięcy przerwy. Czy żałuję, że przerwałam? Owszem. Ale nie żałuję, że wróciłam. Mam nadzieję, że kolejny rok będzie obfitował we wpisy, przede wszystkim lepsze jakościowo (wyszłam z formy pisarskiej)

Z okazji trzecich urodzin życzę sobie jako autorce wytrwałości, polepszenia warsztatu pisarskiego i czytelników, których na obecną chwilę nie posiadam. Aczkolwiek magiczny horoskop internetowy wróży mi, jako skorpionowi, same ochy i achy, a także polepszenie sytuacji właściwie w każdym aspekcie. Więc na ten moment mogę się tym pocieszać.

Pozdrawiam
Cynthia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz